11.12.2009

Ah beyoğlu vah beyoğlu

Az önce bitirdim.Etkisi geçmeden yazayım dedim.Burada görmüştüm.
İyi mi kötü mü olduğunu anlayamadığım bir huyum var.Gördüğüm her romanı okumak istiyorum.Beyaz Zenciler-Ingvar Ambjörnsen.Listeme ekledim, aldım, okudum,bitti.
İlk Jack Kerouac-On the Road tarzı bir kitap izlenimi yarattı bende.
Sevdim sonuç olarak.Ben hep severim zaten.Sokratesya'ya tavsiyem On the Road'ı da okumasıdır.
Kitaplığıma sevdiğim bir roman daha eklettirdiğin için önünde saygıyla eğiliyorum yavrucum.
Sanal alemlerden tüm sevgimi yolluyorum.
Öpüldün.
_

Ah Beyoğlu Vah Beyoğlu.
Tanıştırayım, yeni çocuğum.

4 yorum:

  1. on the road iki yıldır aradığım kitaptır :D bi ara çok az bulunan bi kitapmış sanırım.ama şimdi ayrıntı yayınları çıkarmaya başladı.fiyatının 30 lira olması da almamı geciktirmiş olabilir.yılbaşı çekilişine artık...

    YanıtlaSil
  2. Hadi ya,ben sahaf geze geze bulmuştum.bulamassan benimkini yollarım sana yılbaşı hediyesi olarak :D .

    YanıtlaSil
  3. ekle beni .d ozge.yldz@hot..

    YanıtlaSil

Ben de koycam.