16.02.2010

bay-tekin.

Tanımadığım insanların varlığı bile mutlu ediyor beni.
Sesini duymadığım, yüzünü görmediğim. Sadece yaşıyorlar. Nefes alıyorlar. Beni etkileyen tek olumsuz olayları ise daha fazla karbondioksit üretmeleri.
Tanımadan seviyorum o'nu , onları.
Etrafım tanımadığım ama 'iyi ki doğmuşlar' dediğim hayali bir çevre ile kaplı.
Onlardan öğrendiğim şeyler var. Bilmediğim çok şey varmış.
Bugün düşünmek için gülüşünü görmek istemek yetti. Sırtını , saçlarını. Sen yaratılırken itina gösterilmiş sana. İnançlarımla ters düşse bile düşündüm bunu. Benim güzellik anlayışım mı değişti seni tanıdıktan sonra bilmiyorum. İnan hiç bilmiyorum. Seni tanımıyorum. Aslında hakkında çok şey biliyorum. Bildiğimi bilmiyorsun ama. Konuşmadık hiç seninle. Belki bir kere 'Günaydın' demişimdir tüm cesaretimi topladıktan sonra. Cevap gelmemiş ve merdivenlerden çıkmaya devam etmişimdir. Anlatmak istediğim çok şey var sana. Sana seni anlatmak istiyorum. Tanıdığım seni. Adın çok güzel ve sen bundan haberdar değilsin.Adının beni ne kadar etkilediğini bilmiyorsun. Asla haberin de olmayacak.
Bugün seni değil, sadece sırtını ve saçlarını gördüğüm için seviniyorum. Gülüşünü görseydim bir facia olabilirdi.
Sadece adındaki harflerden oluşan masalım hazır. Sana sunmayı bekliyorum.
Heyecanla.


"Sesinde ne var biliyor musun
Söyleyemediğin sözcükler var."

10 yorum:

  1. kim ki bu. ve öyle yazıyorsun kelimelerinle uyumak istiyorum. güzel yani. umarım sonunuz steve-o gibi olmaz. UMARIM.

    YanıtlaSil
  2. öyle bi yazmışsn kii bi an kendimden bişey okuyorum sandım :) insan gerçekten değişiyor hele şu 'ad'la ilgili yazdıkların aynen banada oldu kendi kendime adından manalar çıkarıp şiir yazasım geliyor.
    bu yazıyı çok sevdim caanı gönülden tebessüm ettirdi ve umarım bu heyecanı kaybetmedn ona masalını anlatacağın gün çabucak gelir:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. facebookta olduğumuzu ve bu yazıyı likeladığımı düşün.

    YanıtlaSil
  4. yazını okurken ben geldim aklıma. geçmişte olanları hatırladım. ve sonunda olanları. umarım benim sonum gibi olmaz senin de, umarım sen mutlu olursun. :)

    YanıtlaSil
  5. ama bu o kadar o kadar o kadar güzel ki.böylesine diğer güzellik de cemal süreya işte.yani her cümlede o kadar buldum ki kendimi.

    YanıtlaSil
  6. hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. (: yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için. Umarım ben de. umarım.

    YanıtlaSil
  7. süper diyelim buna,koskoca bir süper.

    YanıtlaSil
  8. bu.. aynısı. benim kafamdakiyle...


    aynı.

    YanıtlaSil
  9. aynı duyguyu, hissi uyandırabildiysem
    ne mutlu.
    bana.

    YanıtlaSil

Ben de koycam.