25.02.2010

Eğer bir kroki ile anlatmak gerekirse.

Ben herhangi bir yere giderken otobüse binerim. Otobüs dolmuşa göre çok daha ucuzdur çünkü Ankara'da.
Şimdi evden aceleyle çıkıyorum.



O kırmızı ok benim.
Şekilde 1 diye işaretlediğim yerden durağa gitmem 2 dakikadır tahmini.
Ben o 1'de iken kartlı otobüs geçiyor. 'Heheh kartlıydı lan iyi.' diye düşünüyorum. Bunu düşünürken 2 olan yere geliyorum. Bu sefer paralı otobüsün önümden geçişini seyrediyorum.
Kahrediyorum. Küfür ediyorum, ağlıyorum sinir krizi geçiriyorum. -vb.-
Ben dertlenmeyimde kim dertlensin sevgili blog ?


-çizimim de çok güzel ha.-

6 yorum:

  1. çatı bunlar beni benden aldı. gerçekten bak. xlerine kurban.

    YanıtlaSil
  2. Söyle geri versin demek istedim,bu espri sınıfta orda burda gezinir benim olduğum her yerde.içimde tutamadım kusura kalmayın artık (:

    Peki sen caddenin karşısındayken otobüsün durağa yanaşmadan gidişine ne diyorsun ey dost?

    YanıtlaSil
  3. Bence dertlenmemelisin. Bak bu giece kandil. İçine bir sevinç, huzur ve mutluluk doğsun.

    YanıtlaSil
  4. Bahar geldi. Çünkü yüzler tebessüm edecek.

    YanıtlaSil
  5. ilk okul yıllarıma götürdü beni krokin.
    yok kuş bakışıydı, yok kaba taslaktı
    özledim ya.

    bu arada yetenek var, aşikar.

    YanıtlaSil
  6. zinep, x onlar bakınca belli olmadı. napayım yea. çok masum bir olay çatı onlar (A).

    gizem, ağzımı bozmama tek sebep (!) otobüsler zaten.

    profösör , dert yok.

    dante, ehe.az uğraşmadık. yetenek evet. çoook.
    krokim ilk okul yıllarına götürdüyse daha çok yolum var demektir. (:

    YanıtlaSil

Ben de koycam.