20.03.2010

Müzik mi, hayır emin değilim.

Yolda yürürken müzik dinlemeyi sevmiyorum.
Aslında çok seviyorum ama başkalarının bu durumdan hoşlandığını sanmıyorum.
Kendimi kaptırıp ben de söylemeye başlıyorum. Eğer dinlediğim şey hareketli ise zıplayarak yürüyorum.
Her şarkı bana bir şeyleri hatırlarıyor. X kişisini , o günü, sevdiğim bir kitabı ya da aklınıza ne geliyorsa.
Yürürken sırıtmaya bazen ise kendi kendime tekrar o anı yaşayıp konuşmaya başlıyorum. O an sorulmuş bir soruya cevap veriyorum.
'
Yürüyorsunuz ve karşınızdan böyle biri size doğru yürüyor.
Düşünsenize.


Bu arada önce Melis , sonra Zeynep tarafından mimlendim. Fotoğraf makinesini boş bulduğum ilk anda görevimi yapacağım.

Hepinizi
mukmuk.

3 yorum:

  1. Herşey olabilir. Herkes kendine bakmalı.

    YanıtlaSil
  2. aynen. böyle yürürken dinlediğim şeye göre ruh halim değişiyor resmen kuzum.
    mimini yap yakında.
    adamol. öperim.

    YanıtlaSil
  3. zeynep beni korkutuyorsun.
    MİMİNİYAPYAKINDA!!!q11!1 hehe.

    YanıtlaSil

Ben de koycam.