22.04.2010

Merhaba, ben Ezgi.
Bu pazar doğum günüm.
Boğa burcuyum.
Doğum günümü söylememin tek sebebi ilgiyi seven biri olmam.

Yemek yemeye bayılırım. İyi de bundan size ne ki.
Aslında içten içe çok merak ettiğinize eminim.
Az önce cep telefonumu kaybettim mesela. Evin içinde.
Çaldırır mısınız. Ben ararım sonra.
Eğer biri beni aramışsa, duymamışsam; "şu an müsait değilim uygun olunca seni arayacağım" mesajını attığımda hiç geri dönmüyorum.
Unutuyorum.

Bugün eteğime bir adet kuş sıçtı. Belki de daha çoktular. Kuşun gözleri sağlammış. Tam isabet.
Eteğimi de çok seviyorum ha.
Şu dakikalarda ne dinlesem bilemedim.

Yürümeyi çok severim.
Dün Trainspotting'i izleyecektim bir kere daha.
Yarısında kapattım.

Çünkü Binboa'nın reklamcısıyla sevgili olmayı planlıyorum.
Çünkü biz hayatı dolduruyoruz ama adam gibi bira derim bana sorarsanız.

Bu gerekli bilgileri merak edenler elime mum diksin. Kale diyorum.
Kale.
Kapanıyor.

7 yorum:

  1. Merhaba, ben İrem.
    Yay burcuyum.
    Benim de eteğime su döküldü.
    Tanışak mı?

    YanıtlaSil
  2. yetiştim.
    ve sen kapat ben ararım.

    YanıtlaSil
  3. eline mum dikiyorum ezgieee.

    YanıtlaSil
  4. Beni sor herkes tanır diyorum başka bir şey demiyorum. Ehe

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun :)))

    YanıtlaSil
  6. aynı gün doğmuşuz. :)
    hoş olmuş.
    böyle işte.

    YanıtlaSil
  7. mutlu yıllar baağnaaa.
    o değil burayı ve sizi seviyorum ha.
    " <3 " hatta.

    YanıtlaSil

Ben de koycam.