23.07.2010

Çalan şarkıyı değiştirmemekte sahip olduğum inanca şaşıyorum bazen.
-Anne, gündüz tüm gün açtım yemek bir şeyler.
+ Ezgi evden Tansaş'a gitmen 10 dakika. Git al istediğini.
- Buraya alışmaya çalışıyorum yea. Bana böyle sorumluluklar yükleme hemen. Açım işte.

Aslında sorumluluktan kaçtığım falan yok, Tansaş'ın müşteri servisi yok. Gidersem dönemem. Açlıktan ve üşengeçlikten dün ölü bulundum.
Banyodayken saçımı bile tam olarak durulayamıyorum ki daha , bırak kendi sigaramı yakabileyim.
Hayır sorumluluktan kaçmıyorum.
En kötüsü de sabah uyandığımda bir yıl boyunca burayı değil de
manzaramız güzel yaa diye avuttuğum yere "günaydın " diyecek olmam.

3 yorum:

  1. yavrum kıyamam ya.beton yığınına merhaba demek koyar tabii.
    ama UNUTMA Kİ BİR GÜN BUNLARIN HEPSİ BİTECEK VE KAVUŞACAĞIZ

    YanıtlaSil
  2. ben de beton yığını görüyorum, ucundan azıcık adalar. kendini avutabilirsin my dear.

    YanıtlaSil
  3. HAHAHA. İçinde "beton yığını" olan bir cümlenin iyi olma ihtimali yoktur yavrularım.
    Öperim sizi ama.
    Öyle.
    kavuşmamız yar ne zaman.

    YanıtlaSil

Ben de koycam.