31.07.2010

Herkesin yaptığı gibi sıcaklardan yakınacağım ammavelakin mecburum.
Saatlerimiz olmuş gece ve ben odamın balkonunda bir buçuk litrelik su şişesi, sivrisinek kovucu benzer eşyalarla oturuyorum.
Beynimin bir kısmını erittim ve yaktım.
Tutma ve güç kabiliyetim de yandı.
Artık eşyaları aldığım an yere düşürüyorum. Yardım olsun diye dolu tencereyi elime almam..... Tam bir fiyasko.
Her şeyle dalga geçebilecek garip bir kıvamdayım. Sanırım havalar yüzünden.
Birazdan dün yaptığım gibi yıldızları sayacağım.
Sonrasını bilirsiniz. Fonda çalan müzik, soğuk bir süt.

Bana verilebilecek en büyük ceza sanırım gündüz dışarılmak olurdu.
Evimizin keyfini bilelim gençler.
Oturduğumuz yer biraz dağ başı olduğu için akşamları esiyor bazen. Bu detayı kıskanın diye verdim.
Ya da kıskanmayın.
Süt iççem ben.

2 yorum:

  1. 01 ağustos 2010 pişiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Buharlaşıyoruz.
    Emekli hayatı yaşıyorum resmen. Sıcaklardan, nemden dert yanar oldum.

    YanıtlaSil

Ben de koycam.