4.09.2011

Ankara vs. İstanbul

"Abi Ankara çok sıkıcı yaa İstanbul çok iyi."
Ankara sıkıcı bir yer değil. Siz sıkıcısınızdır, arkadaş çevreniz sıkıcıdır. Eğlenmeyi bilen insan her yerde eğlenir. Bu cümleleri ben de bir ara kullandım kabul. Ama kabul edilmesi gereken şey; çevre.

'Gezilecek yer, etkinlik desen yok denecek kadar az.'
Siz Ankara'da her etkinliğe gittiniz, gezilecek her yeri tükettiniz, daha da dolmak istiyorsanız anlarım. Ama en son kim Papazın Bağı'na gidip bir şeyler yaptı, Eymir'e bisikletle gidip, gölde birasını yudumladı bu da benim merak konum.

'Sizin bir Küçük Beyoğlunuz bile yok.'
Bestekarımız var. Geceleri sürekli mekan değiştirerek içmek ne kadar keyifli mesela.
Ya da Filistin Caddesinde geceye başlayıp , paralar suyunu çekince sırf biraz daha eğlenebilmek için Bestekara YÜRÜMEK.

Hem keyfime hem de uykuma düşkün biri olarak size bir şey diyeyim mi.
Saat 9'da olan derse; 8:30 da uyanarak, 10-15 dakika hazırlanma payıyla, Ankara'nın neresinde oturursanız oturun arabayla yetişebilirsiniz.
Ben lise hayatım boyunca denedim, çalışıyor.

"Nabıon la bebe" demeyi ve çay içmeyi seviyorum.
Hem burada deniz olmadığı için, çimenin, gökyüzünün ve yıldızların değeri daha çok biliniyor.

1 yorum:

Ben de koycam.