11.01.2013

Burayı boşladığımı farkettiğimde evladımı üzmüş gibi hissediyorum. Bu tarz şeylere önem veriyor olmamız garip geliyor, etrafımızda daha önemli gelişmeler yaşanıyorken.
Neyse.
Dün düşünüyordum. Aslında hergün düşünüyorum. Biriyle başbaşa konsere gitmek ne kadar da yanlış bir eylem. Sevdiğimiz şarkıları başkasıyla paylaşmak ya da.
O kişiye kızdığımız zaman şarkılara da kızıyoruz. Haketmiyorlar, dinlemiyoruz.
Veya dışarıda arkadaşlarınızla biralarınızı içip şen kahkahalar atarken o hareketli şarkınız çalmaya başlıyor, olmuyor. Bizim grubumuz, bizim konser adamımız olayı var bir de. Evlerden ırak hüzünler yaratan.
Anılarla parçalar anlamlanmasın.

Dışarısı çok soğuk. Okulum dağ başında olduğu için şehirden daha da soğuk. Kütüphane sıcak. Dışarısı soğuk. Kütüphane sauna. Dışarısı sibirya. Sauna demişken, yılbaşında yeni yıla girmeden 2buçuk saat önce saunaya girip sonra hamamda su savaşı yapmıştık. Anılarıma sarılıp öpmek istiyorum. Neyse.
İnsanlar ders çalışabiliyorlar.
Başından kalkmadan, altını çizerek, not çıkartarak.
Saatlerce.
Benim de defterimin arasından sürekli olarak king ve batak yazbozu çıkıyor. Ders notundan daha fazla :( İnsan hayret ediyor.
Ekonomiyi ileride biz batıracağız.

Konsere gidesim gelmişti. Düşündüm keşke Athena konseri olsa da gitsem. Sonra google'a athena ankara 2013 anahtar kelimelerini arattım. -Bir de ne göreyim piyanist arkadaşım ozan- Bir de ne göreyim 1 hafta sonra jollyde konser var. Dilek hakkım bitmiş gibi hissettim. Başka bir şey isteseydim olacaktı ama ben bunu seçmişim gibi.  Neyse. Konsere gitmeyi çok seviyorum. Ekimdeki konser de çok güzeldi. Benim için. Anılarım güzel hep. Düşündüm bu da kaçmaz. O hafta içinde de 5 tane finalim var. Dedim Ezgi, dünyayı sen mi 1 gece ders çalışarak kurtaracaksın. Gidek kankaa, oldu bileti aldım.

"Yalnızken, yine yanyanayız. "

Şimdi gideyim de, final haftasına girdiğimiz bu zaman dilimi içinde yapmamam gereken hal ve hareketlerin listesini çıkarayım.

2 yorum:

  1. hahah son iki satır çok tatlı

    YanıtlaSil
  2. teşekkürleer :) burayı boşlama temalı yazıya yaptığınız bu yorumla tekrar buralara uğramam da ironik oldu birazcık :)

    YanıtlaSil

Ben de koycam.