28.10.2009

Just be simple

Bunu kulağıma 13 defa fısılda.13 diyorum takıntılıyım çünkü.Bilmez misin.
Hakkımda bildiklerin beni ben yapan şeylerle alakasız.
Oysa ki ben kaç kirpiğin olduğunu bile söyleyebilirim sana.

Yeni biriyle tanışmak zordur.En sevdiğin kitap, yönetmen, yazar, şarkı..
Tekrar düşünmelisin bunları.
En sevdiğin yemek ?
Peki ya boş zamanlarda ne yaparsın, nerelere gidersin ?

Cevap verebilecek enerjin varsa konuşalım.
Ben cevaplarımı ezberledim.Herkese aynı yanıtları tekrarlıyorum.

Sana bakınca kitap okuma isteğime hakim olmakta zorlanıyorum.
Hani yeni başladığın romanı merak edersin , keşfetmek istersin ya
O duyguyu uyandırıyorsun bende.

Sadece adında bulunan harflerle hayallerimi yazabilirim.
Bu kapasiteye de sahibim artık.

Tek isteğim , kendimi tanıtırken sana , gideceğin zaman ışığı kapatmaman.
Yoksa karanlıkta kitabımı okuma nasıl devam edebilirim ?
-.

3 yorum:

Ben de koycam.